Godmoooorgon :) + en fråga till er :D

Godmorgon alla snyggingar :D Just nu sitter jag och glor på dumburken (tv) och har sjukt tråkigt... Så ni som har mitt nummer får gärna smsa mig ;D <3

Sen om typ 2-3 timmar ska jag åka till Stella och då ska vi på något sätt ta oss till stallet sen :P Det får vi se hur det blir med det... annars får vi GÅ till stallet i regn och gegga...

Jaha, tycker ni att jag ska ha en frågasport lite senare idag eller imorrn som kommer hålla på några dagar :)?


Bara för att jag har en underbart söt och stor Nalle björn!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Melina

sv: ofta haha! Det visste inte jag! :>

2012-03-03 @ 23:30:44
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0