Dålig uppdatering...

Hejsan alla söta :* förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna och jag har verkligen inte haft tid nu när det har varit jul och grejer. Men nu kan ja skriva vad jag fick i julklapp :)

En iPhone :D
En one piece :) fast den ska vi byta...
Rumpvärnare till sadeln ^^
Termo ridbyxor
De blob till Wii :)
The Sims 3 husdjur ;D
En konstig penna XD
En nyckelring
Ett armband

Jag tror det var allt :)

P.s jag bloggar från iPhonen nu ^^ för jag är hos Erika ;) <3
Puss och hej! Bjuder på en bild på mig och min iPhone ^^ (a)


Kommentarer
Postat av: Erika

Fast du har ett finare skal nu... (A) <3

2011-12-28 @ 12:35:44
URL: http://erikaarmuands.blogg.se/
Postat av: katarina kusse :)))

Hej! Vilken fin design du har! :)

gud vad jag är avundsjuk att du fått en iphone, jag vill också ha :p



Är allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0